29 de enero de 2015

Go!

Un poco de introducción...
Me llamo Laura Paino, soy de Bilbao tengo 24 años y soy una aficionada mas a la moda. 
Me encanta ir de compras, ver escaparates, ver a la gente con sus distintos estilos e imaginarme sus vidas. 
Los complementos son mi punto débil (bisutería,bolsos zapatos...) me chiflan. Soy incapaz de ir de tiendas y volver a casa sin alguna bolsa. 
Las fotos son de hace un tiempo, pero me encantan. Me las hizo un amigo llamado Dani. Hacia muchísimo frío pero fue genial. 

Espero que os guste, mucho amor. 



A short introduction about me... 
My name is Laura Paino, I am from Bilbao, I am 24 years old and I am a fashion addict more. I love going shopping, seeing shop windows and I love seeing the styles of the people and imagine their lives.
The complements are my weak point (costume jewllery, purses, shoes ...) I love it. I am unable to go shopping and come back home without any bag. The photos are from a time ago, but I love it. The photos were taken by my friend Dani. It was a very cold day but it was great.

 I hope you like, lots of love.













No hay comentarios:

Publicar un comentario