30 de enero de 2015

Love at first sight


Amor a primera vista es lo que sentí al ver estos zapatos y este sobre de #Zara.
Es un look muy casual pero los zapatos con sus tachuelas me parece que le dan un toque muy especial. Me encanta todo lo que lleva tachuelas, además del leopardo, me parece que queda genial en cualquier prenda y en cualquier estilo. 
La americana es de #zara me la veréis muy a menudo y los jeans son de #bershka. 

Espero que os guste, mucho amor





Love at first sight was what I feel when I see these shoes and this clutch on *Zara. It is a very casual look ,but the shoes with the tacks seems to me that they give it a very special appearance. I love all the things that have tacks, besides in leopard, it seems to me that it suit great with other piece of clothes and with any style. 
The blazer is of #zara, you will see me a lot with it, and the jeans are from *bershka.  

I hope you like, lots of love.












No hay comentarios:

Publicar un comentario